Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2008 02:09 - Неделно сутрешно настроение
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 661 Коментари: 2 Гласове:
0



Здравейте приятели!

Как е настроението? Предполагам че е бодро в тази неделя сутрин на почивка, ако разбира се не сте прекалили със забавленията вчера ;)

Аз лично се чувствам много добре - малко е студено и вали дъжд, но това е чара на есента. Есента, както всеки друг сезон създава позитивни и негативни емоции. Негативните са носталгия по отминалото лято и неговата топлина. Положителните са времето за размисъл и усещането че сега е времето да се стегнем и да променим някои неща в живота си. Или поне така е за мен. Ноември месец за мен е време на самопреоценка. Аз преоценявам посоката в живота си и си припомням целите си и се мотивирам наново. Пак си припомням че всичко зависи от мен и аз мога да го постигна ако вярвам в себе си и действам уверено. Ограничения просто не съществуват, или дори и да съществуват, тяхното елиминиране е въпрос на време и количество и качество на усилията. Или по-точно, тяма непреудолими препятствия. Като само си помислим че до преди около век хората не са пътували във въздуха и скоростта на автомобилите е била не по-висока от тази на колело ни става ясно какво може да постигне човека. Живеем във време на възможностите, както всяко друго време досега. Живеем и в държава на възможностите. Но България е много назадничава и има много ограничения, ще кажете вие. Да, в България действително има много негативни елементи. Но това е още една причина да ви кажа че има неограничени възможности! Та каквото и да съградиш в България, ти правиш нещо добро. Започваш от малки неща и трупаш самочувствие да опитваш по-големи. И колкото повече хора го правят, толкова по-добре. Малко са хората, които правят добро в България, ще кажеш. Аз пък ще ти кажа, че вярвам в добротата на българина, дори и да ми се присмееш. Вярвам и знам че българина може да върши добро, само трябва това да стане модерно и хората да разберат че това е най-добрия вариант за тях. Това е! Работа има много по този проект, но и време има!

А сега, нека се насладим на неделния ден!


Тагове:   настроение,   Неделно,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. empire - hh
16.11.2008 10:00
Мен още ме боли малко главата от петъка...
цитирай
2. bulgarianmastermind - Добро утро на новата седмица!
17.11.2008 00:19
Хахаха!

Оправи ли се главата от петъка? Пожелавам ти успешна и бодра седмица без нови главоболия!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 719908
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930