Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2008 00:25 - Създавай своята реалност!
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 519 Коментари: 2 Гласове:
0



Добро утро приятели!

Изглежда във вчерашния си постинг не съм се изразил много добро, защото бях обвинен в егоизъм. Ще се опитам да уточня това, което имам предвид, защото не смятам че мнението ми е задължитено егоистично. Като казвам че всеки човек има своя собствена реалност и си живее с нея не откривам топлата вода. До известна степен това е вярно за всеки човек. И да, със сигурност това може да доведе до егоизъм и сблъсъци на интереси, което много често се случва. И именно тук идва изкуството в живота, а именно това да балансираш между собствените си интереси и приноса към обществото. Пак не мое откритие е дори и човек да върши благородни и алтруистични неща той го прави за егоистични причини. Та нали това го кара да се чувства добре! Ако не го караше да се чувства добре, то той нямаше да го прави. Дори и хората, които са постоянно депресирани и само говорят за това как се чувстват зле и колко е гадно всичко, го правят защото ги кара да се чувстват добре.
И какво искам да кажа с всичко това? Искам да кажа, че би било най-добре да създадем своята реалност така, че тя да не вреди на другите и дори ако може да създава полза на околния свят. Тогава ще ударим с един удар и два, и три, и повече заека, както се казва...

Дерзайте!


Тагове:   реалност,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Az sam tvoi fen, no ne sam saglasna s ...
04.11.2008 00:36
Az sam tvoi fen, no ne sam saglasna s teb , che chovek pravi dobro samo ot egoistichni podbudi..ako beshe taka svetat da se srinal do sega ..i Levski li go e pravil zaradi interesi..tova e absurdno.Priemi,che ima takiva glupaci, koito mislyat i za horata....,kato gi podkrepyat i vyarvat v tyah.
цитирай
2. bulgarianmastermind - Благодаря за мнението!
04.11.2008 15:56
Здравей!

Първо, благодаря за подкрепата! Аз пък съм съгласен с теб. Очевидно пак не съм се изразил по най-добрия начин. Под егоизъм аз имам предвид напълно нормалната нужда на всеки човек да направи така, че да се чувства добре. Отделен проблем е, че повечето изражения на егоизма са негативни. Това, за което говориш ти, са положителните прояви на егоизма. Самият аз живея живота си и градя плановете си за България с егоистични подбуди. Аз искам да се чувствам добре от това, което правя и ще го постигна чрез развитието на българското национално самосъзнание - едно висше въплъщение на егоизма според мен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 719965
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930