Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2009 21:53 - Никога не получаваш желание без също така да получиш силата да го сбъднеш. Може да се наложи да се потрудиш за това, обаче.
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 1081 Коментари: 2 Гласове:
0



image
Здравейте!

За малко ме нямаше тези дни, но тази вечер ще наваксам.
Забравих да ви питам, как ви беше уикенда? При мен всичко е наред и сега съм зареден за още една прекрасна седмица, която започва от утре.

И сега, да отидем към човека на снимката. Това е Ричард Бах, американски писател, който е автор на крилатата фраза от заглавието. А самата фраза как ви се струва. На мен ми звучи много логично и много мотивиращо. Сигурен съм, че и на вас ви звучи така. Сигурен съм, че мотивира всички хора. И все пак, защо не вярваме това, което се казва? Малко ни е трудно, защото обществото ни учи да не мечтаем много, да не желаем много, просто да живеем ден за ден. Но обществото не е виновно. Никой не е виновен. Но все пак всеки е отговорен за собственото си щастие. А ако вярваш в желанията си и в силата, че можеш да ги сбъднеш, тогава няма грешка. Тогава никой не може да те спре.

Поздрави и приятна вечер!


Тагове:   може,   желание,


Гласувай:
0



1. motivation - Желанието май не го получаваме отвън...
25.10.2009 22:11
Отвътре извира. Поне аз така го разбирам - че когато се роди желание, заедно с него се ражда и мотивационната воля (устрем) да го сбъднем. Но по пътя на критичното и аналитично мислене, много от нас си поставят бариери (с оглед да не се разочароват, ако евентуално не стане). Ограничаващите убеждения ни спъват. На практика те са липса на вяра. Тази липса се ражда от страха ни от разочарование.
цитирай
2. bulgarianmastermind - Благодаря за коментара!
28.10.2009 10:25
Напълно съм съгласен, че желанието идва отвътре! Всъщност ние можем да получим отвътре повече и по-важни неща отколкото отвън. Например идеи - можеш да получиш много по-гениални идее от подсъзнанието си отколкото можеш да откраднеш от другите. Но разбира се е по-трудно така. Интересно, нали?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 719366
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930