Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2009 10:48 - Началото на края :)
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 1068 Коментари: 3 Гласове:
0



Здравейте приятели!

Всичко си има край, дори и най-хубавите неща. Още по-хубавото е че когато нещо свършва, друго още по-хубаво нещо започва.

И за какво става дума в случая?

Става дума за блога Bulgarian Mastermind разбира се. Този блог го започнах преди няма и една година. И дойде времето да го преместя на две нови места.
Първото е нов блог в Wordpress.com на адрес http://bulgarianmastermind.wordpress.com/
Второто е официалният и независим сайт на Българският Мастърмайнд, който се намира на адрес http://bulgarianmastermind.com/
Желая да отбележа че и двата сайта са в процес на разбработка, но разбира се приемам всякакви критики, стига те да са градивни, разбира се. :)
Продължавам да пиша и на английски, разбира се, от време на време на адрес http://bulgarianmastermind.blogspot.com/

И така, накрая бих желал да ви благодаря за вниманието и проникновените и дълбоки дискусии, които развивахме заедно тук в течение на месеци. Много ще се радвам да поддържаме връзка и за в бъдеще.
Имейл адресът ми е ngi000@gmail.com и ще се радвам да ми пишете. :)

Поздрави и продължавайте да дерзаете!

П.С. Този блог си остава засега и може би ще пиша и тук от време на време, но по-сигурно ще е да се търсим на другите платформи, упоменати по-горе.


Тагове:   начало,


Гласувай:
0



1. victoriavselena - Ще ми липсваш
15.05.2009 19:36
но ти пожелавам успехи по новите пътища, по които си поел.
цитирай
2. bulgarianmastermind - Здравей victoriavselena!
15.05.2009 21:30
Благодаря ти за коментара!
И аз съм с подобни положителни впечатления от теб и твоя блог и ще се радвам да продължим да обменяме мнения и за напред :)
цитирай
3. victoriavselena - винаги си ми добре дошъл
15.05.2009 23:05
в блога. Ще се радвам да ми гостуваш.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 719513
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930