Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2009 00:29 - Почувствай страха и действай въпреки него!
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 1331 Коментари: 3 Гласове:
0



Здравейте приятели!

Май че във вчерашния постинг за страха не успях да се изразя много добре, но днес имам още една възможност да го направя, защото и днес имаме цитат свързан с тази тема - "Почувствай страха и действай въпреки него!"

Мисля че всеки чувства страх и не трябва да се срамува от това. Или да се страхува ;)
Страхът е защитна функция на организма, която цели да ни предпази. Но от какво? Кой решава в крайна сметка какво е добро и какво е лошо за нас? Да, това сме ние. Така че най-добрия вариант за действие би било да не отричаме страха. Да го разберем. Да го анализираме. И след това да действаме. В много ситуации страха ще е безпочвен. В други, той може и да ни спаси живота. Но накрая решаваме ние.

Пожелавам ви още един ден на силни решения!


Тагове:   Него,


Гласувай:
0



1. miaa - Здравей bulgarianmastermind. . ...
28.01.2009 00:34
Здравей bulgarianmastermind..страхът е слабост, но и защитна реакция..Ако се подадем на него...с нас е свършено. Не бива да се провокираме и да живеем обсебени от собственото си безсилие.
цитирай
2. victoriavselena - отново съм тук
28.01.2009 08:46
да си смел не значи да не се страхуваш, а да не дадеш на страха да те спре.
Когато се страхявам от нещо и то ме спира, аз понякога се уплашвам стреснато, после се усмихвам, представям си го пред мен и му казвам "Е, хайде не се прави на толкова страшен. От враг, който ме спира, застани до мен и ми бъде приятел. И така двамата ръка за ръка ще продължим напред." И то действа.
Защото страхът ни е приятел - това е нашия защитник, който ни пази . Телехранителя ни. Кода ни за самосъхранение. Но понякога ни се иска да го надминем, да го превъзмогнем е да продължим нататък и....с негова помощ - успяваме.
Аз мног ообичам моят страх и не ме е страх от него. Успехи.
цитирай
3. bulgarianmastermind - Благодаря за изчерпателните коментари!
28.01.2009 16:03
И пак съм с усещането че тези коментари са по-състоятелни от моя постинг ;)
Прекрасни сте!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 719670
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930