Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2008 15:50 - Не забравяй най-важното!
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 519 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте приятели!

Преди да ме обвините в високомерие и усещане за превъзходство, което ми дава право да ви съветвам тук, бих искал да отбележа че съветите, които пиша тук са преди всичко към самия мен. Аз използвам този блог да избистря мислите си и да се мотивирам за следващите стъпки в живота си, а ако тези съвети са полезни и за някой друг, то толкова по-добре.

А сега за най-важното. Най-важното за мен е щастието и усещането за принадлежене и принос към обществото. Щастието идва от намиране на подходящото място в обществото и живеенето на живота с удоволствие и стремеж за развитие всеки ден. Сред моите най-високи ценности са здравето, развитието, забавленията, приноса към обществото, връзките с околните и признателността за моите действия. А най-важното в тази поредица и преди всичко друго е да вярвам в себе си. Защото без вяра не може да има резултати. Ако човек не вярва в себе си той се оставя на автопилот. Без да знаеш целта, в която се целиш стреляш на посоки и така сериозно намаляваш шансовете си за успешно попадение. За това, аз преди всичко развивам вярата в себе си, решавам целите си, мисля за тях през цялото време и действам за тяхното постигане пак с помощта на тази вяра. Тя е в началото и в края, и през цялото време. Тя е най-важното нещо в цялата система.

Е това е засега от мен. Пожелавам ви да се забавлявате и да вярвате в себе си и в способността си да постигнете щастието!


Тагове:   най,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 719370
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930