Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2008 15:55 - Анализ на деня
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 571 Коментари: 2 Гласове:
0



И днес беше много добър и успешен ден, в който направих стъпки нагоре и напред. И затова много ми помагат трите ритуала, които следвам всеки ден. Първо всяка сутрин ставам в 5 часа и отделям 2 часа на физически и умствени упражнения и планирам деня си, както и пиша тук. След това отивам на работа и като се върна отделям един час на медитация със специална музика, която ме отпуска, но и не ми позволява да заспя. Тази медитация ми възвръща част от енергията изразходена през деня и ми позволява да съм концентриран и продуктивен и през вечерта, която е време за планиране на бъдещето и разучаване на технологии и бизнес идеи, които де въведа в България след завръщането ми. И накрая на деня си лягам под звуците на една специална програма за спане, която помага за синхронизиране на мозъчните вълни, така че да си по концентриран и фокусиран върху това с което се занимаваш. И така пак до сутринта, когато се събуждам положително настроен и готов за нови авантюри! Е, това е моя ден, един и същ всеки ден, но все така различен и носещ нови емоции и предизвикателства. На всички тях обаче аз гледам позитивно и съм уверен че съм на правилния път.

И сега, лека нощ за днес и пак ще се видим утре!


Тагове:   анализ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - mama
10.09.2008 22:22
disciplinata e vajna.uspehat sa6to. krainia rezultat e nai-vajen.pak'' dano'' vsi4ko e nared.az go jelaia na teb i na vsi4ki hora s iasni celi

цитирай
2. bulgarianmastermind - Всичко ще е наред!
11.09.2008 01:13
Благодаря ти за подкрепата мамо, много е важно за един човек да знае че семейството му е зад него. А иначе всичко ще бъде наред, защото този който решава дали нещата са наред в моя живот съм аз!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 719126
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930