Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2008 01:19 - Двете най-важни за мен неща в живота
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 680 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте и този понеделник сутрин!

Чувстваме се прекрасно, нали?

Днес ще ви говоря за двете най-важни неща в моя живот. Става дума за удоволствие и развитие. Всеки ден аз търся баланса между двете. Не може един ден да е отдаден само на удоволствието, защото така то става празно и безсмислено. По същия начин не мисля че е правилно човек да се концентрира изцяло върху развитието и да забравя да се наслаждава на малките удоволствия в живота. Затова и аз често се усмихвам на малки смешни неща, като спомен за нещо весело или ако наистина няма нищо смешно в една ситуация, то ме разсмива прекалената сериозност на тази ситуация.

И така, двата полюса, между които винаги търся баланса. И така мисля че постигам високо ниво в живота си. Но това е един ежедневен процес и той няма край. Всеки ден аз съм концентриран и фокусиран, но и също така релаксиран и спокоен. Защото аз вярвам че крайния успех е близо. Защото успеха идва не от постигането на цели, а от развитието в правилната посока и наслаждаването на пътуването.

Весел ден и ще се видим пак утре!


Тагове:   най,   неща,   мен,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 717303
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031