Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2009 23:42 - Човек или командва инструментите си, или те го командват
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 384 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте приятели!

Надявам се да си изкарвате един прекрасен уикенд. За себе си мога да кажа, че аз го правя. И в тази събота вечер съм тук, за да споделя с вас думите на великия писател на пиеси Артър Милър. Именно той е казал горните думи.

И какво е имал впредвид? Трудно може да се каже със сигурност, но аз ще си позволя една свободна интерпретация. В противопоставянето човек-инструменти аз виждам противопоставяне между душевното и материалното. Тоест, тялото ни може да се приеме като наш инструмент, с чиято помощ ние правим различни неща всеки ден. Но за много хора тялото не е само инструмент. То е водещ фактор в живота им. Те се водят от нуждите на тялото повече отколкото от нуждите на духа. И така позволяват на инструмента да ги командва. Интересно, нали? Ако им поставим нещата по този начин сигурно няма да се почувстват много добре. Но повечето хора не се замислят. 

Така или иначе, инструмент или не, тялото е важно, затова нека да се грижим за него. Но да не забравяме и най-важното, а именно духа.

Пожелавам ви един душевно интересен уикенд!



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 719820
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930