Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2009 11:36 - Великденски страсти!
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 928 Коментари: 2 Гласове:
0



Здравейте приятели!

Моля да приемете моите извинения за нередовните ми постинги тук, но ето че днес пак съм тук.
Бих желал да ви кажа че откакто се завърнах в България се чувствам по-близко до вас и така ми е по-добре. Докато бях в Япония бях с една нереална представа за средата в България, но сега вече сме в една и съща среда, малко или много. И все пак, аз много пъти съм казвал и се опитвам да си натрапча до такава степен че мисля само по този начин, че средата няма значение за един лидер. Тоест, човек може да бъде позитивен и енергичен независимо от негативната среда. Може даже и да стигне до следващото ниво, а то е да промени негативната среда, преди всичко чрез личен пример. И именно това се стремя да правя и аз, започвайки от семейството си.

И сега към темата за Великден. Великденските страсти. Великден е втория по важност християнски празник след Коледа и той може да послужи за обединяването на всички българи. Разбира се започваме обединяването около семейната трапеза, след това в църквата и с приятели. Но най-важното е да бъдем добри. Да си припомним за жертвата на Исус, който за да ни демонстрира че човек трябва да дава от себе си се е отдал в името на човечеството. Ако можем и ние да вземем поне малко от тази доброта би било прекрасно.
Аз лично се опитвам да бъда добър всеки ден и да се усмихвам на хората около мен, и особено на непознатите. Усмивката не вреди на никого и всеки я приема положително вътре в себе си, дори и да не го показва външно.

Затова с общи думи нека да бъдем добри и да разпръскваме усмивки. И нека не се притесняваме. Всичко ще бъде ОК, защото сме благословени!

Поздрави и приятни празници!


Тагове:   великден,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Здравей Bulgarianmastermind,
16.04.2009 12:05
Радвам се , че се завърна и си тук. Усмивката е най- ценното в човека. Искрената, преобръща представите, мислите, прави те позитивен, върши чудеса. Слънчев ден и повече усмивки.
цитирай
2. bulgarianmastermind - Благодаря за коментара!
16.04.2009 12:38
И между другото бих желал да отбележа че най-трудно, поне за мен, е да се усмихвам на най-близките ми хора. Тях някак си ги вземаме като даденост и не им даваме любезността, която сякаш пазим за непознатите.
И затова тук публично си обещавам да съм по-добър и усмихнат именно към най-близките ми хора.
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 717336
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031