Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2009 06:26 - Толерантността
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 505 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте приятели!

Поздравявам ви на този прекрасен слънчев февруарски ден, в който вече се усеща пролетта, която май ще дойде рано тази година.

Пожелавам ви Честит Свети Валентин и Трифон Зарезан и да се чувствате прекрасно!

И също така искам да споделя с вас едно есе на Наполеон Хил на тема Толерантността. Преводът е мой, така че моля да ме извините за неточни изрази и други проблеми...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Нека да бъда с отворено съзнание на всички теми, за да мога да се развивам умствено и духовно.
Нека никога не стане така, че да откажа да се поучавам и от най-нискостоящия човек.
Нека никога не забравям че затворения разум е ограничен разум.
Нека никога не се поддавам на лошия навик да изразявам мнения по всяка тема, освен ако не са базирани на солидни познания.
Нека не се получи така, че да обвиня някой, само защото не споделя моето мнение по която и да е тема.
Предпазвай ме, Сила на Разума, от говорене, когато не съм поканен да говоря и никой не търси моето мнение.
Нека винаги да демонстрирам пълен респект към тези, с които не съм съгласен.
Нека винаги да помня че нещото, което знам най-добре е че знам твърде малко за каквото и да е; че цялото знание натрупано от човеството не е достатъчно за да оправдае хвалбите за знание на всеки един.
Дай ми куража да си призная, когато не знам отговора на даден въпрос.
Нека винаги с готовност да споделям всяко незначително знание, които имам и което може да е от полза на другите.
И нека никога не забравям че скромността на сърцето ще привлече повече приятели от цялата мъдрост на човечеството.
Нека винаги да бъда ученик, търсещ истината, и нека никога да не си мисля, че съм приключил обучението си по който и да е предмет.
И нека винаги да помня че най-великата привилегия е да демонстрираш толерантност чрез личен пример.
Дай ми няколко добри книги, неколцина приятели, с които да мога да бъда себе си, и нека никога не забравям думите, "Надежда, Вяра, и Милосърдие."

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Е, това беше, надявам се да ви е било полезно. Отдолу можете да намерите и оригинала на английски. Очаквам и вашите коментари!

Let me be open-minded on all subjects so that I may grow mentally and spiritually.

May the time never come when I will be above learning from the humblest person.

Let me never forget that a closed mind is a narrow mind.

May I never fall into the bad habit of expressing opinions on any subject unless they are founded upon reasonably dependable knowledge.

Forbid that I should ever find fault with anyone because he may not agree with my opinions on any subject.

Restrain me always, Oh Power of Reason, from speaking out of turn, where I have not been invited to speak.

May I always show a wholesome respect for those with whom I may not agree.

Keep me ever reminded that the thing I know best is that I know too little about anything; that the sum total of knowledge acquired by the whole of mankind is not enough to justify any man in boasting of his knowledge.

Give me the courage to admit that I do not know when I am asked a question about which I know but little or nothing.

May I always share willingly such humble knowledge as I may possess which could be of help to others.

And never let me forget that humility of the heart will attract more friends that will all the wisdom of mankind.

Let me remain always a student, in search of truth, and may I never pretend to be a finished scholar on any subject.

And may I always remember that the greatest of all privileges is that of expressing tolerance by example.

Give me some good books, some loyal friends with whom I dare to be myself, and never let me forget the words, “Hope, Faith, and Charity.”



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 718997
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930