Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2009 00:20 - Преследване на щастието
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 790 Коментари: 2 Гласове:
0



Добро утро приятели!

Пиша ви в една бяла понеделнична сутрин. Малко изненадан бях тази сутрин като излязох да тичам и видях бялата покривка на земята. Е, няма проблем, не ми е за първи път да тичам в сняг и продължих напред. И се получи едно много свежо тичане.

В този постинг искам да споделя своите впечатления от един филм, който гледах вчера. Става дума за "The Pursuit of Happyness" с Уил Смит, който може да бъде преведен "Преследване на щастието". Филмът не е нов, но за сметка на това е актуален във всяка една ситуация. Става дума за един мъж, който е преследван от житейски проблеми, докато самия той преследва щастието в живота си. Детайлите от филма нямат значение тук, важното е че дори когато (поне според мен) той изпада на социалното дъно, той продължава да преследва щастието и най-накрая го постига. Постига успеха, което за него е щастието.
Но може ми щеше да му е по-лесно ако беше живял щастието всеки ден докато преследва успеха? Това са може би уроци за един друг живот. Или за живота ни, който продължава и днес?
Да, аз лично ще продължа да се стремя към успеха докато живея ежедневното щастие.

Дерзайте и днес, и тази седмица!



Гласувай:
0



1. miaa - Спокойна нощ bulgarianmasterm...
12.01.2009 00:24
Спокойна нощ bulgarianmastermind...
цитирай
2. bulgarianmastermind - Благодаря и...
12.01.2009 16:15
Спокойна нощ и на всички вас, членовете на българския мастърмайнд!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 719723
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930