Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2008 16:38 - Науката на успеха!
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 807 Коментари: 3 Гласове:
0



Здравейте приятели!

Искам да се извиня за оредялите ми постинги тези дни и няма да се оправдам с заетост, защото знам че тези, които пишат най-много тук са най-заети от всички.
Но нека да минем направо към темата на този постинг, а именно науката на успеха, която аз продължавам да изучавам всеки ден. През юни миналата година аз приключих официално с ученето си като студент. Но именно от този момент насам аз започнах истинското учене в живота си. Започнах да изучавам науката на живота, която предпочитам да наричам науката на успеха.
Първо, бих желал да ви препоръчам една книга, която най-добре резюмира науката на успеха:
http://import.book.store.bg/product/id-B001A5UVKI/the-science-of-getting-rich.html
Искам само да отбележа че за мен това да си богат не е равносилно на това да успееш или още по-малко на това да си щастлив. Има много богати хора, които са нещастни и определено не бихме определили като успели. Или както казва Наполеон Хил, парите са едва последния фактор на успеха, като преди тях идват приятелството, взаимоотношенията с други хора, усещането за принадлежност и мисия в живота и други фактори, които са плод на положителното мислене, което може да развие всеки един човек. Затова не е нужно родителите ти да са богати или да си израстнал в среда, в която преобладават позитивно настроени хора. Всеки един човек може да успее, дори и да произлиза от най-нисшите слоеве на обществото, ако си го постави за цел и следва правилата на науката на успеха.

Обаче предполагам че има много от вас, които не са съгласни че може да има такова нещо като наука на успеха. Да, действително не е лесно да се възприеме че нещо, което е различно за всеки един човек, като успеха, може да има основни правила, които всеки човек да може да следва и да постигне успех след това. Но колкото и да са различни изискванията ни за да се определим като успели, има общи правила, при следването на които всеки може да постигне своите индивидуални цели, т.е. успеха според самия себе си. Нека да изброим основните принципи на науката на успеха (моля да ме поправяте и допълвате, ако забравя нещо или ако направо съм го объркал): позитивно мислене, благодарност, определени цели и мисия в живота, постоянство и упоритост по пътя към постигането на целите, визуализация на постигането на целите сякаш вече са постигнати и не на последно място, вяра в себе си и в това, че можеш да постигнеш всичко, което решиш, само да имаш време и подходящия план за действие.
Пак моля да ме допълните с други основни принципи на успеха, които съм забравил да спомена тук. Надявам се и този път да се получи добра дискусия!


Тагове:   науката,


Гласувай:
0



1. victoriavselena - здравей
04.12.2008 17:55
искам да ти разкажа ка се превърнах в успяла жена. Пред иизвестно време се тренирах за успех. Тогва казах на моя треньор "Аз не мога да успявам, защото винаги се провалям" Той ме попита - "Ама винаги ли се проваляш?" " Да, отвърнах, винаги, винаги се провалям". Тогава той тържествено завърши:"браво Виктория, ти си една успяла жена, ти успяваш винаги да се провалиш!"
Това ме превърна в успяла жена, защото видях че имам необходими качества, но ги прилагам в обратна посока. Използвах толкова много сили и енергия отделях време за да доказвам на другите колко лесно се провалям,бях много ентусиазирана, вдъхновена,постоянна, решителна, инициативна, вярна на себе си, смела и т.н. и то за да докажа колко не струвам, че съм "черна овца" на семейството и т.н.
След това беше лесно - просто обрънах посоката - използвах същите за да успея в това което исках. Да успеха ми е важен. Но първо е важно да се формулира ясно Какво е успех за мен?
Другото, за което аз тренирам клиентите си е за постигнат успеха си без да плащат висока и нежелана цена. А това е възможно само ако действаме съобразно своите морални ценности. За това в първите разговори отделяме внимание на това. Желая на всичик много успехи, които да ни радват и да ни носят удовлетворение.
цитирай
2. bulgarianmastermind - Добро утро и лека нощ!
05.12.2008 00:14
Здравей Виктория!

И на този твой коментар се радвам както и на предните! Напълно съм съгласен с теб, че най-важното нещо за успеха е човек да формулира своите ценности и да реши какво за него/нея значи успеха. Аз лично го правя всеки ден от сутринта и през целия ден и опознавам себе си и това, което ме мотивира. Във всеки един от нас има сила, без помощта на която не можем да постигнем успех и която ни идва на помощ само когато знаем каквото искаме.
А сега да продължим с мотивационните фрази в новия постинг!
цитирай
3. malkiatprintz - Все пак бих допълнил неща като доза ...
16.12.2008 03:47
Все пак бих допълнил неща като доза агресивност. Понякога, когато нещата се сринат, постоянството не е удачно решение; тогава – в зависимост от ситуацията, разбира се, – често пъти да се откаже човек е най-мъдрото нещо, защото това му отваря път за измъкване от тресавището :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 719121
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930