Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2008 00:18 - Животът е игра!
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 688 Коментари: 2 Гласове:
0



Здравейте приятели!

След еднодневно отсъствие, за което се извинявам, аз пак съм тук!

И този път ви пиша с една фраза, която май че я няма в топ 501 фрази, но на мен лично ми харесва много. Животът е игра! Нека не забравяме това! Особено когато нещо ни притеснява или ядосва. Животът е просто една игра и няма какво да му се впрягаме много. Също така обаче, като всяка игра, всяко наше действие има своите последствия. Положителните действия имат положителни последствия, а отрицателните действия имат отрицателни последствия. А притеснението и ядът са отрицателни действия и затова аз лично се опитвам да ги избягвам. Каквото е това е - аз само мога да дам всичко добро от себе си и да чакам резултатите, които, както във всяка игра, идват рано или късно.
И не на последно място - животът е игра, затова нека му се наслаждаваме!

Дерзайте и играйте!


Тагове:   игра,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Здравей bulgarianmastermind, ...
27.11.2008 00:26
Здравей bulgarianmastermind, радвам се, че пак се появи. Откъде този заряд и настроение?. .. Пожелавам ти спокойна нощ:))
цитирай
2. bulgarianmastermind - Поздрави!
28.11.2008 00:09
Здравей miaa!

Аз съм тук всеки ден и се стремя да пиша всеки ден, но понякога пропускам, за което се извинявам!
Иначе заряда и енергията ми идват от вътре в мен - източник, който е достъпен на всеки един човек. Сигурен съм че и ти и други хора го използват и искам повече хора да черпят от този бездънен кладенец на вдъхновението и позитивизма!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 719195
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930