Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2008 14:23 - Абсолютна магия!
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 664 Коментари: 2 Гласове:
0



Здравейте приятели!

Всеки ден аз все повече и повече се убеждавам в неограничените възможности, които всеки от нас притежава. Също така все повече и повече ми става ясно защо повечето от нас не постигат това, което могат. Повечето от нас губят още в първия гейм на играта на живота. А той е играта на положителното и негативното. За какво си мислите повече през вашия ден? За негативните неща в живота или за положителните? Първата стъпка по пятя към успеха (под успех разбирай щастие) е създаването на живота, който искаш. Така че като се притесняваш за проблемите си и се ядосваш за нещата, които не са наред в живота ти, ти създаваш още повече проблеми за себе си. Преди да се присмееш на това твърдение, замисли върху него. Не те ли залива негативизма като лавина след като го допуснеш в живота си? Или по-лошо, не се ли самонаказваш така?

И така, аз самия се самонаказвах по този начин дълго време. Въпреки че винаги съм бил позитивен дълбоко в себе си, аз, като всеки друг човек, който не е наясно със силата на негативното мислене, много често позволявах на негативни мисли да контролират мислите ми, а следователно и живота ми. Но миналата година осъзнах голямата истина на живота, а именно че мислите определят живота на човек. От тогава се променям прогресивно всеки ден и всеки ден ставам все по-добър в контролирането на силата на негативизма. И всичко става по-добро и по-добро. Сега лавината на позитивизма е по-силна от лавината на негативизма. Защото аз ги контролирам.

По същия начин и ти контролираш силите в живота си. Още древните философи са установили, че човек, колкото и нещастен да е живота му, може да е щастлив вътре в себе си. Никой не може да превземе ума ти, ако ти не го позволиш. А което е по-интересно, ти можеш да постигнеш повече, от това да контролираш негативните сили. Ограничения няма, наистина няма.

Е, стига толкова по тази тема, време е за действие и за положително мислене и материализация на идеите за бъдещето!


Тагове:   магия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blueskies - това от книжка със съвети за позитивмно мислене ли го преписа?
26.10.2008 15:12
не им вервай на тия - поредната касова простотия на некоя американка!
на мене две мисли ми се въртят в главата - едната е за липсата на нормалност в българското общество, а другата е, че отказвам да бъда изнудвана по всякакви начини! защото всичко в тая страна е едно долнопробно изнудвачество! а бъди позитивен сега!
цитирай
2. bulgarianmastermind - Добро утро на сините небеса!
26.10.2008 23:47
Здравей и благодаря за коментара!
Да, може да се каже, че това съм го преписал, това не са мои идеи и не твърдя, че са. Знам само че това е начина на мислене на всички успели хора в ЦЯЛАТА история на човечеството. Няма изключения! Просто няма. Вече избора е индивидуален дали да се следва този начин на мислене или не. А на теб, за съжаление, мога да ти гарантирам само нещастие и мъки с този начин на мислене. Но това си го избрала сама. Когато решиш, че ти е омръзнало да си негативна, както на мен ми омръзна преди известно време, заповядай и се чувствай добре!
А за мен не се притеснявай, аз винаги се чувствам добре, защото сегашната реалност може да се промени само с позитивно мислене!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 719825
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930