Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2008 15:50 - Завръщане и едно наистина ново начало!
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 782 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте!

Как сте в началото на новата седмица? Аз се чувствам добре, чувствам се жив, чувствам се съсредоточен и тръгнал на правилния път. Това е за мен живота засега.

Живота ни предлага много възможности и за тях можем да си говорим колкото си искаме. Но само с говорене не става. Само с пожелания не се постигат целите. Много от вас може би са останали с впечатлението че аз съм вятърничав и само се надъхвам без да действам. Да, и аз съм критичен към себе си и изисквам от себе си повече действие. Защото действително само с приказки и мисли не става. Успехът е сплав между мислене и действия. Упорита мисъл и упорити действия. Когато човек е уверен че пътя, който е поел е правилния път, то тогава нищо не може да го спре. Така съм уверен и аз. И ви пожелавам и на вас да намерите нещо подобно да преследвате, ако не сте го намерили още.

Това е за днес, приятели!

Нека да продължаваме да мислим и да действаме упорито!


Тагове:   начало,   ново,   наистина,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 719726
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930