Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2008 01:12 - Петък, време за равносметка и един последен шанс за принос тази седмица
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 656 Коментари: 0 Гласове:
0



По принцип всеки петък съм доста изморен, защото е края на работната седмица и се е натрупала умора, както физическа и психическа. Но удивително защо, тази сутрин се събудих доста свеж и в добро настроение. На какво се дължи това не знам, може би на медитацията ми всяка вечер, но само знам че се чувствам все по-добре и по-добре и вече съм стигнал едно ново ниво. Много съм спокоен. Каквото и да се случи в живота ми, знам че единственото което ми остава да направя е да дам всичко от себе си да се справя с проблема, и той без нервничене и бързане, а спокойно и с увереност. Аз може да съм млад и неопитен, но моето спокойствие и концентрация ми дават увереност че мога да се справя с всеки един проблем в живота ми. Разбира се, аз просто нямам друг избор освен да се справям с проблемите, защото не съм човек, който би поел назад, когато е тръгнал напред. Не е днес, не и утре! Защото днешния ден гради успеха на утрешния, и така стъпка по стъпка. Понякога правиш правилното нещо и не виждаш резултата от него до дни, седмици, а дори и месеци и години. А като направиш нещо лошо, което ти носи неминуемо удовлетворение, се чувстваш добре за момента. Но след това идва времето за разплата както винаги, и често страдаш по-дълго и повече, от колкото си изпитал удоволствие на момента. Това е живота. Въпроса е, дали ще сме силни и разумни и ще правим нещата, които са добри за нас в дългосрочерн план или ще бъдем като животните и ще живеем ден за ден.

Ти решаваш, аз вече реших за себе си...


Тагове:   седмица,   шанс,   петък,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 718841
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930