Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2008 16:42 - Добър вечер и лека нощ!
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 922 Коментари: 0 Гласове:
0



Това е последния ми постинг за месеца август, който си отива. С него си отива и лятото, а утре започват и месеците с буквата "р" в тях, с които постепенно се застудява, деня става по-кратък, слънчевите дни по-малко, и т.н. Като бях малък най-много мразех есента и зимата, именно поради това застудяване и започването на училище разбира се. Но сега знам по-добре. И сега не ми е много хубаво че лятото свършва и оттук нататък ще става само още по-студено, но това е живота. Колелото се върти и сезоните се сменят. И така ние няма да можем да оценим пролетта и лятото ако не сме минали по пътя към тях през трудностите на есента и зимата. А есента специално е един не толкова лош сезон. Все пак това е сезона на жътвата. Каквото си посял, това и ще посееш. Е, тази година не посяхме нещо особено, но пак е нещо. Важното е да си вземем поука за да можем да се справим по-добре следващата година. Човек трябва да расте и да се развива и да предизвиква природата си и да търси нови висоти. Ние можем повече от това което са постигнали дедите ни и не трябва да се ограничаваме с това което имаме. Ето тази мисъл за неограничените ни възможности ме крепи всеки ден и аз пак ще се събудя утре с нея. Продължаваме напред! А засега лека нощ и до утре!


Тагове:   вечер,   нощ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 719532
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930