Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2008 05:04 - Втори ден на месец Август и първи уикенд!
Автор: bulgarianmastermind Категория: Забавление   
Прочетен: 435 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте и как сте?

Аз съм отлично и релаксирам тази събота след ударна седмица на работа, в която постигнах значителен напредък в реализирането на своите цели и може да се каже че заслужавам малко почивка. Но въпреки всичко, това е активна почивка.

Вчера нямах време да обсъдя целите си за този месец, но това ще го направя сега. Август е малко отпускарски месец и аз самия ще имам деветденна отпуска, в която ще отида на почивка на Тихия океан и ще се отделя за малко от мястото където живея в момента, ще се видя с приятели и ще се заредя с енергия за финализиране на престоя си в Япония. Аз имам ясно изразени цели за постигане преди завършването в родината, но няма да ви занимавам подробно с тях тук. Основната ми цел за този месец е да направя официална презентация пред президента на компанията, за която работя в момента, на бизнес план за развитие на бизнеса на компанията в Европа. Аз искам да разширя пазара на фирмата в Европа като направя контакти с нови клиенти - целта с която влязох в компанията и съм решил че времето за действие е дошло. Но не е лесно да убедиш японците да действат - те не обичат много да бързат и го карат по-спокойно и насигурно. Все пак, аз съм решил че сега трябва да действам и затова ще направя тази презентация и съм сигурен в крайния успех, дори и той да отнеме повече време от очакваното.

Отделно от професионалните ми цели, аз се стремя да поддържам високо ниво да енергия и здраве всеки ден, т.е. да се храня здравословно, да спя стабилно, да медитирам и да съм фокусиран, както и позитивно настроен и да се изправям пред предизвикателствата с увереност и да ги елиминирам методично. Това разбира се не е цел само за този месец а е един проект за цял живот и аз се радвам на постигнатото досега. Промяната която виждам у мен също така ми дава надежда че е голяма промяна и на по-голямо ниво. Да, става дума за промяна на национално ниво. Но преди да има шанс да се постигне една такава промяна трябва хората да са мотивирани и решени да се променят. Аз съм мотивиран и решен, но не мога да влияя върху хора, което не са го решили за себе си.

Затова и смятам че това е първата стъпка в създаването на Българския мозъчен тръст. Ние сме като един кръг, който в момента е тесен, но ще се разширява и набира сила докато не обхване цялата държава. Защото ние все пак сме един народ, една държава, една култура и една история и колкото и да се иска на някои да умаловажят националния фактор, аз вярвам в него, защото той все още мотивира другите народи. И ние няма да останем по назад! Това е лятото на голямото начало, вчера започна втория месец и ние дерзаем напред!


Тагове:   август,   ден,   месец,   уикенд,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianmastermind
Категория: Други
Прочетен: 717305
Постинги: 518
Коментари: 666
Гласове: 1339
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031